۱۲ آبان ۱۳۸۸، ۱۵:۵۹

مرندی رئیس پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات شد

وزیر ارشاد با صدور حکمی محمدرضا مرندی را به سمت مشاور وزیر و رئیس پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد در متن حکم دکتر سیدمحمد حسینی خطاب به مرندی آمده است: قدم نهادن در مسیر فرهنگ، علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد و ایثار، قدم‌هایی محکم و استوار، بصیرتی دینمدار و پرعیار می‌طلبد.

توانمندی‌های متعهدانه و مدیریت مسئولانه جنابعالی سوابقی را رقم زده است که گویای شایستگی‌های لازم برای تصدی امور فرهنگی و هنری است. از این رو به موجب این حکم به سمت مشاور وزیر و رئیس پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات منصوب می‌شوید.

این مسئولیت در ذات خود گویای ماموریت محوله است که علاوه بر کلان‌نگری نیاز به ریز برنامه نیز دارد. بیشترین مداقه جنابعالی معطوف به نکات اجمالی زیر اگر باشد نشان کمال هنر مدیریت در این ماموریت خواهد بود:

جهتگیری‌ها در مسیر خواست و برنامه‌های اساسی وزارتخانه باشد، خاستگاه مطالعات رفع نیازهای روز جامعه فرهنگی و هنری تعیین شود، مطالعات منتج به برنامه‌ریزی‌های راهبردی و کاربردی شود، در مطالعات کلان، نیاز استان‌ها با توجه به ویژگی‌های بومی و خرده‌فرهنگ‌ها لحاظ شود، مطالعات همکاری نزدیک با حوزه‌های ستادی و تأمین نیازهای آنان را با توجه به جهتگیری‌های اصلی مد نظر قرار دهد و آینده‌پژوهی ذاتی این پژوهشگاه تلقی شود.

کد خبر 976544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha